Wednesday, January 06, 2010

MB Terkejut Dan Simpati Kes Kematian empat Sekeluarga

SEREMBAN: Kerajaan Negeri Sembilan melahirkan rasa rasa simpati dan dukacita kepada sebuah keluarga yang kehilangan empat anggotanya akibat dibunuh di Kampung Batang Rokan, Gemencheh, Tampin, petang semalam.

Menteri Besar Datuk Seri Mohamad Hassan berkata kejadian itu adalah suatu yang amat mengejutkan dan berharap siasatan dapat diselesaikan segera oleh pihak polis.

"Saya bagi pihak kerajaan negeri amat bersimpati dan kita berdoa semua arwah berada di kalangan orang yang soleh," katanya kepada pemberita ketika meluangkan masa kira-kira setengah jam bersama beberapa anggota keluarga berkenaan di bilik mayat Hospital Tuanku Jaafar di sini malam tadi.

Mayat keempat-empat mangsa pembunuhan ngeri itu dibawa dengan sebuah trak polis lewat malam tadi untuk dibedah siasat.

Turut berada di situ ialah Ketua Polis Negeri Datuk Osman Salleh dan Ketua Polis Daerah Seremban ACP Saiful Azly Kamaruddin.

Dalam kejadian itu, empat orang yang terdiri daripada sepasang warga emas, Atan Daud, 90 dan isterinya Sutiah Katas, 80, menantu mereka, Ismail Awang, 76, dan cucu Siti Khadijah Ismail, 22, ditemui mati berlumuran darah di dua buah rumah yang terletak bersebelahan di kampung berkenaan.
..........
 
Umno Taman Paroi Jaya mengucapakan salam takziah kepada keluarga Siti Mariam.
Salam Takziah & Al Fatihah

Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?