Monday, November 02, 2009

Negri govt to monitor websites, blogs which ‘lie’

SEREMBAN: The Negri Sembilan government will set up a special team to monitor blogs and websites which "spread lies" against it, said Mentri Besar Datuk Seri Mohamad Hasan.

He said the state had no choice but to set up the team as such lies undermined the credibility of the government.

"We need to correct or deny whatever wrong is being said about us. Some of these lies are so blatant and we are worried that people would fall for them if we did nothing about it," he told reporters at his office here on Monday.

Mohamad said even if these were lies, people would tend to believe them if the allegations were made repeatedly.
 
````````
 
Langkah wajar dari kerajaan N Sembilan dalam menangani gejala penipuan dan fitnah yang berleluasa. Terlalu ramai yang mahu menulis sehinggakan banyak fakta fakta tidak tepat yang diberikan dan ini menjuruskan kekeliruan kepada orang ramai. Tindakan sewajarnya harus diambil dalam isu ini supaya ia tidak menjadi amalan masyarakat Malaysia terutamanya di N Sembilan.
 
Mungkin selepas ini penulis penulis picisan terpaksa meletakkan tajuk karangan mereka dan bukan lagi sewenang wenangnya menulis tanpa usul dan periksa. Penulisan dan kupasan isu isu semasa atau pun apa saja isu haruslah dibuat dengan berhemah dan tujuan yang membina.
 
 

Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?