Sunday, November 08, 2009

Negeri Sembilan Juara Piala Malaysia




SELEPAS 61 tahun menanti, Negeri Sembilan akhirnya berjaya muncul juara Piala Malaysia 2009 dengan menewaskan Kelantan 3-1 pada perlawanan akhir, malam tadi.
Selepas tiga kali mencuba, baru tahun ini Negeri Sembilan yang dibimbing oleh Wan Jamak Wan Hassan dapat menebus kegagalan tewas kepada Perak dan Perlis pada tahun 2000 dan 2006 lalu.
...........
Tahniah diucapkan kepada skuad Si Rusa N Sembilan atas kejayaan pertama kali menjulang Piala Malaysia selepas 61 tahun yang lalu menjulang Piala Malaya. Syabas dan tahniah kepada para pemain dan juga jurulatih Wan Jamak yang telah berusaha memastikan sejarah tercipta untuk N Sembilan. Mungkin juga suntikan semangat atas kehadiran YAM Yang Dipertuan Besar N Sembilan Tuanku Muhriz Tunku Munawir dan juga YAB Dato Seri Mohd Hj Hasan dan juga Saudara Khairy Jamaluddin telah menaikkan lagi semangat anak anak buah Wan Jamak.
p/s mungkin kerajaan N Sembilan sedang berkira kira untuk memberikan saguhati atas kejayaan skuad rusa mencipta sejarah N Sembilan dalam areana bolasepak tempatan.
Syabas dan tahniah sekali lagi buat para pemain dan seluruh jentera Si Rusa, juga buat YAB Dato Seri Mohd Hj Hasan yang menerajui PBNS.



Comments:
banyak tahniah kek mb dr pasukan
pasang aircond ke?
 
pasal dio banyak keluar rm bagi pasukan dan boe semangat etc kap team bodoh!
 
tak roti baco nampak ea
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?