Thursday, March 26, 2009

Tahniah dan Syabas Umno 2009

Tahniah diucapkan kepada Dato Rosnah, Dato Seri Shahrizat dan juga Yb Khairy Jamaluddin kerana telah berjaya menerajui Puteri, Wanita dan Pemuda Umno.
Pilihan telah dibuat oleh para perwakilan dan keputusan yang dibuat menunjukkan demokrasi dan pembaharuan yang dimahukan oleh para ahli. Semoga selepas ini episod pertandingan ini dilupakan dan para ahli menumpukan sepenuhnya dalam mengembalikan semula era kegemilangan Umno. Inilah semangat perjuangan didalam Umno yang dimahukan pertandingan secara sihat tetapi tetap berjalan dalam suasana harmoni.
Kalah dan menang adat pertandingan tetapi matlamat dan landasan asal jangan dilupakan. Mereka yang menang juga diingatkan yang kemenangan mereka bukan untuk bermegah tetapi melaksanakan tanggungjawab yang dipikul dan diamanahkan. Kita juga percaya yang calon calon lain tetap akan meneruskan perjuangan dan sumbangan didalam Umno
Tahniah juga buat Shahanim, Dato Kamilia dan Dato Razali bagi jawatan timbalan dan naib dalam sayap yang diwakili.
Umno Taman Paroi Jaya menyokong penuh kepimpinan yang baru

Comments:
Akhirnya, kita dapat jua seorang Ketua Pemuda UMNO Malaysia yang sudah pun didapati bersalah terlibat dalam politik wang.

Sad..Sad...Sad...304 yeah..the very "SETIAKAWAN"...
 
http://umnotamansejahtera.blogspot.com/2009/03/kj-suatu-kemenangan-yg-menambah-parah.html
 
Umno Paroi jaya menyokong perasuah ke?
Kalau mcm tu rasenye ketua umno pj pun sebenarnye rasuah atau penerima rasuah. Mana tak nye kat damansara ari tu lepas grup kj kempen Ketua Umno PJ dah terima rasuah karaoke ,belum lagi wang... masal mau cerita. Perwakialan pemuda bnyk yg menyokong kaki rasuah mcm kj maka hancur la Umno kerana utk melihat masa depan sesuatu kaum tu kena tengok golongan mudanye tapi kalau ketua pemuda kaki rasuah, nanti negara ni pun akan digadaikan.
 
Post a Comment

Links to this post:

Create a Link



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?