Friday, October 10, 2008

Lapan bahagian Umno Negeri Sembilan akan calonkan Najib tanding Presiden

SEREMBAN: Kesemua lapan bahagian Umno Negeri Sembilan sebulat suara menyatakan persetujuan untuk mencalonkan Timbalan Presiden Umno Datuk Seri Najib Tun Razak sebagai Presiden parti pada pemilihan Mac depan.

Menteri Besar dan juga Pengerusi Badan Perhubungan Umno Negeri Sembilan Datuk Seri Mohamad Hasan berkata beliau yakin semua bahagian akan mencalonkan Najib walaupun wakil Umno bahagian Seremban tidak hadir mesyuarat hari ini.

Umno N Sembilan sebulat suara mencalonkan DS Najib sebagai presiden parti pada pemilihan yang akan datang. Dengan ini secara jelas yang isyarat dari peringkat bahagian Umno di N Sembilan yang menerima sebulat suara pencalonan DS Najib

Pengukuhan semula dan perubahan dalam Umno harus diteruskan dengan setiap ahli disetiap peringkat mengembeling tenaga dan mengelakkan konfrontasi dan permasalahan yang tidak perlu. Bagi jawatan timbalan, naib presiden dan majlis tertinggi kita pun telah mengetahui calon calon yang akan bertanding dan yang munkin akan dicalonkan.

Diharapkan yang para perwakilan akan memilih dengan bijaksana dan pilihan yang benar benar boleh membawa perubahan dan kesejahteraan kepada orang Melayu dan Malaysia.


Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?